11 februarie 2008

Vreau o muza


vrei sa fii Tu muza mea?
vrei sa ma privesti cu ochii tristi sa pot scrie despre ce pot doar visa?
vrei sa ma lasi sa te descriu prin cuvinte mute, seci dar care totusi sa te imbete de admiratie?
vrei?




In noaptea neagra nu mai sunt nici luminile timide ale felinarelor....
Nu mai am muza...imi e dor de tine si ma doare....
Esti atat de uitat incat nici nu mai simt nevoia sa iti privesc profilul pe hi5. iti simt lipsa fizic si am sa te uit si mental...Reperezinti toate lacrimile mele inchise intr-un pumn fragil, toate noptile sfarsite in lacrimi puse in randuri fara rime...Toata durerea mea s-a strans in ochii tai, in fiinta ta.Dar cum tu, printr-atata ceayza nu iti mai poti identifica chipul, nu ai cum vedea nici suferinta mea....Si stii ceva?..Nu imi pasa

0 comentarii: