11 februarie 2008

viatza imprumutata


Daca mai intru pe hi5 sa va profilu altei fete"EMU-iste" dar care o arde pe manele ma apuca crizele::...Nu va mai suport..Ce castigati daca mintiti?Sunteti in trend si va fauriti o viata pe care nici macar nu o cunoasteti.Daca va intreb care este diferenta dintre EM si ROCK-er o sa va scarpinati in cap intr-o dunga(cum face dna cojocareasca..pardon, cojocareanu)si o sa va uitai la mine zambind tampit:"Este la Buzesti..E prea desteapta sa stie ce inseamna sa fii Emotiv"..Da, sunt la buzeti, e greu, e umilitor de greu si totusi stiu ce inseamna EMOTIV.

Daca va fac curve pe fata va suparati..Dar stiti ceva?!Piticul meu are dreptate:Sunt din nou egoista..Ce imi pasa mie pana la urma daca va suparati sau nu..!!Snteti niste curve, va dati mari ca nu mai snteti virgine dar de fapt nici nu stiti ce e ala orgasm(bine, nici eu nu stiam:).V-o puneti cu tigani pentru bani si masini si va mai asteptati ca baiatul ala timid din liceu, ce va scria biletele sa se mai uite voi.Pacat, aveati o viata pe care si eu in prostia mea copilareasca am invidiat-o.

Acum va visati in videoclipurile lui guta, printre manelisti de prima clasa. Si daca nu ascultati manele atunci spuneti ca va plave "Make a memory"(Oare de cine sa fie cantata?1...Va spun eu..Bon Jovi va spune ceva?1...Nu, nu e numele uni catel...) dar voi adormiti pe versuri patetice si pline de rima fara rost ale andrEEi sau mai stiu eu ce cantaret comercial.

Si chiar asta e mare problema a adolescentilor de azi..Comercialitatea.O ador pe pitic ca imi trimise muzica si ca pot in sfarsit sa scap de monotonia si plictiseala doar unor melodii bune.Playlistul meu nu are melodii DOar comerciale, al vostru se imbata din normalitate, din rutina.Tot ce este comercial va face ochi dulci, va atrage, va scoate din viata monotona doar pentru o clipa sau 3-4 minute cat dureaza o banala melodie. Daca aveti telefon ultima generatie nu faceti decat sa va dati mari cat de bogati sunteti voi.Poate totusi parintii muncesc mult ca voi sa aveti tot ce va doriti, si e adevarat ca nu apreciezi ce ai decat dupa ce il pierzi. Va puteti imagina viata fara telefon mobil, calculator, I-Pod, si mai stiu eu ce inventii de ultima moda?!...NU, nu puteti.Nu stiti sa traiti.Credeti ca ii pasa cuiva de cat de mare si atre esti TU daca in cap ai doar MALAI?!....

Nu imi mai copiati scrierile...HI5-ul meu nu e comercial,in plus nici nu ma platesti ca sa scrii ce am ganditi EU. Poate trec printr-o criza teribila de personalitate dar stiu cine sunt, de fapt nu am uitat niciodata.Au uitat altii pentru mine.Oricum, doar pe moment...Dar ganditi-va ca snteti adolescente care se mandresc cu SEX-ul, cu taieturi , cu EMOstyle, cu "ANTI-tocilare", fara cultura.Pentru voi trecutul e nul, prezentul nu exista iar viitorul e mult prea roz pentu firile voastre "Emotive".
Aredeti-va asa-zisa personalitate.Nimeni nu va suprta, evadati din lumea atat de ieftina in care traiti...Si nu mai incercati sa ma urati caci nu mai imi pasa. Nu va mai hraniti cu mine...nu mai aveti din ce musca..Si chiar atunci cand imi voi reveni..orgoliul meu nu va va mai da sansa sa va jucati cu mine...Niciodata.
Si...apropo..Se scrie "three days grace" nu "tree days glace"
Acum..."HAVE A BADaSS WEEKEND!!!!"

1 comentarii:

void spunea...

After all, de ce intri pe hi5? Inteleg ce spui tu dar stii mai bine decat mine ca mania asta fata de emoiste nu ajuta la nimic. Or fi si unele curve, or fi si altele mai putin curve, or fi si unele foarte simpatice si de bun-simt. Evident ca sunt si multe wannabes, dar asa a fost mereu cand a aparut un "trend".