23 februarie 2008

te iubesc


"vrei sa fugi cu mine?"

"nu stiu. poate nu te merit!"


"sunt atat de mica dar tu ma vezi imensa.Imi e atat de teama dar tu crtezi ca nu stiu ce inseamna frica. Ma doare trupul de atatea zbucium si lacrimi topite pe fata mea, dar tu ma vezi puternica.Am o lume doar a mea , dar tu mereu te adapostesti in ea.Ma consideri norocoasa ca sunt cum sunt dar de fapt cum sunt eu?!"


"nu te inteleg"


"nu vreau sa ma intelegi...vreu sa ma simti.Vreau sa stiu ca pot vorbi ore in sir cu tine fara sa pricepi nimic dar sa stiu ca esti cu mine."


"sunt cu tine"


"Tu esti "alter ego" pe care il chem si este cu mine. Stii cand imi e greu si stii cum poti sa faci sa fie usor.iti simt lipsa fizic caci mental esti mereu cu mine"


"te iubesc"


"stiu"


"vei pleca?"


"trebuie....vreau sa fiu singura sa ma regasesc..imi vei da drumul?"


"da..Pleaca si recladeste-te...Fi tu cea pe care o iubeam "


"Si daca voi fi alta?"


"vino sa te cunosc..poate ma voi indragosti"


"dar nu stii sa iubest?!"


"ma vei invata?"


"Da"


"te voi astepta"


"Dar va dura mult... Si imi va fi dor..Poate voi ceda"


"Tu nu cedezi niciodata"


"adio"


"ramas bun"

Demonul ii arunca praf negru plin de durere pe aripile ei pure.Sufletul ii este sagetat de Frica dar stie ca asta o va intari.Pleaca si se mai uita in urma pentru ultima data si zambeste a resemnare... "pot avea visul tau cand iti voi reda privirea clara?"






Poveste lua sfariti.Afara e frig si sufletu-i inghetat iar ceatza o ajuta sa se fereasca de priviriel trecatorilor.Nimeni nu stie ca locul ei nu este aici..Nimeni nu ii zareste aripile grii si grele pline de poveri si viitoare lacrimi.E un inger cazut,un inger pe care timpul si spatiul il protejeaza..E de fapt o copila cu aripile ranite, cu visul spulberat in cautarea Adevaratei EA....

0 comentarii: