23 februarie 2008

DarkRain



Ploaie in luna februarie.
Stropii mari au reusit sa sparga geamul interpus intre mine si lume "de dincolo". Ma magaie cu furie si ma strapung cu recele lor facandu-ma sa tremur sa teama ..de frica dar nu de frig.Imi e teama ca se va sfari repede inainte sa ma bucur de deplin de intreaga puritate pe care mi-o ofera...


Cerul gri se contopeste cu linia orizontului si daca bacovia ar fi aici s-ar simti in elementul sau si cu siguranta ar creea una dintre capodoperele sale poetice.Mie imi ramane doar sa contemplu si sa simt intreaga atmosfera boema care ma inconjoara.Sunt singura dar a trecut mult de cand nu imi mai e frica d singuratate caci ea te intareste si iti da fortza sa continui.Ploaia se joaca cu mine, ma invaluie intr-un val de euforie ca mai apoi sa spulbere tot cu un ropot puternic si asurzitor...


Daca as stii sa cant poate as incepe sa cant..Ar fi prea comun ..Incep insa sa tip sa plang si lacrimile mele de fericire se contopesc cu lacrilile ploii.Prea tarziu insa caci slabe raze slabe de soare isi fac aparitia.


Ploaia ca o prostituata de lux se rusineaza si acoperindu-si sanul gol se retrage departe spre nori.


Apari TU soarele care imi lumina altadata viata.Dar eu nu am nevoie de lumina inselatore a unui astru care stie exact cand sa plece pentru a provoca o durere cat mai mare.Eu am nevoie de stropii rai si mici care sa muste din mine, sa imi aduca placerea durerii, sa imi ofere orgasme de ridicol, sa ma faca sa ma consider masochista dar ca, mai apoi, sa mi se usuce pe fata pentru a nu observa lacrimile scurse.Asa ca prefer durerea lor mai arzatoare dar speciala decat durerea ta ireala sau poate prea reala.Iti trimit nori de indiferenta si reusec sa iti micsorez puterea.Am nevoie sa fiu singura cu ploaia..sa ma bucur doar eu de ea.Pentru prima data sunt egoista si ma simt bine.


Vino si tu Demon absurd sa te joci in ploaie.Vino sa te invat sa plangi cu lacrimi sarate.Incearca sa simti si tu fericirea de a te contopi cu un fenomen, unul care te scoate din realitatea ta platonica si iti arata ca poti zambi si poti rade fara motiv poti iubi si uri acceasi persoana.Vino sa te invat sa traiesti cu adevarat...Sa uiti de distractiile tale nebune si iubirile efemere!


Inca nu ai inteles ca sunt eternul tau?!Vino sa vezi pe cine iubesti


intr-un alt colt al pamantului EL:"O bere...."
"nu stiu de ce simt nevoia sa privesc stropii de ploaie.Doar nebuna mea copila imi inspira ganduri de viata"



Nu vii...Esti prins in prezentul tau.Eram poate singura ta evadare din normal..Dar nu vii..Inca nu esti pregatit sa ma intelegi...

Ramai in trecutul meu plin de lacrimi si deceptii din care singura amintire vie este privirea ta tulburata cand ti-ai luat "Ramas Bun".



Nu te pierd.Sunt parte din tine iar tu esti adanc adapostit in mine.Nu putem sta unul fara celalalt dar doare...Tradarea doare...Lumea incept ma omoara cu indiferenta si apatia continua..



Pana cand ?!


......................



cand ma voi opri din "puncte puncte"?

0 comentarii: