11 februarie 2008

Totul trece


Alte melodii. Altii noi. si totusi acceasi EU.
Imi spui ca m-am schimbat, ca pentru tine sunt mereu alta. Dar tu nu m-ai cunoscut cu adevarat niciodata...Cum poti spune sa fiu EU...?!...Te pierzi departe in trecutul meu indepartata, mult prea indepartat pe care nu vreau sa il mai ating vreodata. Sa ma rup de tine, sa pasesc independenta pe drumul meu, sa imi gasesc o alta muza si sa zambesc. Sa te privesc in ochii tai goi si sa zambesc si tu,Tu care spui ca ma cunosti(sau ca ma cunosteai)sa iti dai seama ca m-ai pierdut pe veci...Sa te vad cum pleci, ce credeai..ca te voi astepta la nesfarsit.Sunt egoista si imi place.Ma simt bine, ma simt libera, eliberata de vraja ta infernala, care m-a aruncat intr-o prapastie din care trebuie sa ies singura.
Esti tu altul.Si iti place.Eu, oare, nu am dreptul sa visez...??
Te parasesc iubitu'...Nu va mai fi nimeni sa iti aline durerea nebuna, sa iti arate dragoste
Te voi uita...si nu vei mai gasi in nimeni puterea sa iti reamintesti trecutul


ADIO...si acum este opunctul...Adio....

0 comentarii: