11 februarie 2008

Visand la Vama


"stii..vreau sa plec la mare"
"hai...e muza mea"
"stiu...tu o iubesti..eu o urasc"
"cum poti sa urasti mare? Si mai spui ca il iubesti pe tudor!"
"Marea iti trezeste tie amintiri placute, o vezi ca pe zeita ta, o doresti si ea te vrea"
"Da...o vreau ..imi place sa am"
"eu nu! O vad ca pe un dusman ce isi doreste sa ma tina legata de nefericitul meu trecut"
"Dar tu nu vei depasii niciodata momentul?"
"Ba da..Candva.."
"nu te merita...e un mitocan"
"Nu ma merita...Hai, mergem?"
"De ce iti place sa iti faci rau?"
"Vreau sa o vad, sa o simt si vreau ca ea, prin valurile ei mereu pure sa imi reaminteasca trecutul meu..Vreau sa ii simt sarutul, sa imi indeparteze sangele uscat de pe buze..Vreau sa o simt si eu"
"Nu poti.."
"Esti alaturi de mine?"
"Nu...Nu te inteleg...Pleaca.."
"Singura...Da, adio..Plec la Vama, plec sa imi simt durerea, sao ating pentru o secunda ca mai apoi sa o vad cum este purtata de vantul furios...Plec sa uit si sa traiesc""Traieste...de asta ai nevoie"
"atat!"

0 comentarii: