11 februarie 2008

Suc de portocale


Suc.


"vrei suc?"

"Da, un cola?"

"Nu, nu ai voie cola!"

"Crezi?!"

"Pentru mine un Cola si pentru ea un Suc de portocale!"

"Suc de portocale?!...In regula pentru tine fac orice!"

"Stii ce dor imi era sa beau Cola...o simt cum mi se prelinge pe gat"

"Saruta-ma!Vreau sa o simt si eu!"

"Tremurul ei nu ma lasa sa o impart cu nimeni...Nici cu tine!"

"Era parte din mine...o vroiam, o doream si imi placea sa fiu posedata de acidul ei furios.Dar te iubesc si renunt la bucuria mea pentru linistea ta!"

"Multumesc..Acum poti sa taci pentru o secunda?"

"Ma mai iubesti?"

"Te-am iubit?"

"Ti-am strivit iubirea cu tacerea mea?!"

"Ma striveti cu neintelegera ta, cu persoana ta!"

"Poti sa renunti la ceva pentru mine...Orice?!"

"Nu...nu cred..stii orgoliul..."

"Stiu...durerea..."

"Unde pleci?!..Sucul de portocale a sosit"

"I-a si bea-l tu..Tine, bea-l de pe mana mea..Este ultima oara cand ma mai atingi!"

"Adio...dar ma voi intoarce...si Tu.."

"Eu nu voi mai fiiacolo sa te invat sa bei cola"

"invata-ma sa beau suc de portocale.."

"Asta nu stiu nici eu...Cand voi invata poate te voi cauta..."

"Sigur..."

"D fapt..Sigu NU!..Voi invata pentru mine..."

"Nu pleca"

"ma mai cunosti?"

"NU..cine esti?!"

"singura fata care te-a inteles si te-a sustinut"

"Atat?"

"Da...poate prea mult..."

0 comentarii: