11 mai 2008

Am murit



Toata lumea zice sa iti asculti inima, sa urli si sa faci ce zice ea...

Dar daca inima ta e o prostituata de lux, care se lasa platita doar cu sopate in vant, cu atingeri mincinoase si cu bani facuti din sarutari?! Atunci ce faic? Te mai arunci cu ochii inchisi spre marea ta iubire(inca una pe saptamana asta) sau ramai intr-un colt si iti plangi de mila.

Cum sa imi ascult inima daca ea nu mai bate?!

Da, am murit si e bine sa te simti moarta. Nu imi ascult inima, nici macar mintea. Imi ascult respiratia care nu mai incepe sa EXISTE atunci cand ma holbez la poza noastra.

Imi urmez inima, nu o mai ascult. Si drumul e inainte!

Vreau un mormant linistit unde sa imi plang durerea lipsei de tine. Vreau un cimitir unde sa uit de mirosul de noi si sa imi purific simtuirile cu arome morbide ale unor indragostiti mai reci decat mine.

Am murit ascultandu-mi inima.Dar voi reinvia urmand-o!

0 comentarii: