9 mai 2008

Ah! E greu

"Nu iubesti o femeie pentru ca este frumoasa, ci este frumoasa pentru ca o iubesti tu!"

Asa cum zicea Ovidiu Paller. Cat de destept a putut fi omul acesta. L-am admirat mult timp dar o data cu venirea mea la Craiova ba chiar din vara trecuta nu am mai citit nimic depre viata si cariera acestui om extraordinar, o adevarata figura nationala.


Azi m-am uitat in oglinda si am zambit. Pentru un moment am uitat ca nu ne vorbim, pentru un moment am fost iar fericita. A fost de ajuns pentru a ma simti frumoasa. Eu, fata cea nebuna careia ii este atat de frica de oglinda, eu ce ma feresc de orice suprafata care imi reflecta imaginea, azi m-am bucurat ca m-am putut vedea. Eram stralucitoare iar in ochii mei se vedea visul de a fi la tine in brate. Dar telefonul a sunat. era un mesaj flegmatic de la tine, unul in care imi ziceai ca bei o cafea.

Sa te ineci cu ea. Sa te ineci si sa te gandesti la mine.

Oglinda scapa din mainile mele iar inimii ii este din nou frica de reflexia nefericirii.

Maine voi zambi in suprafata reflectatoare a cestii mele de cafea. Iar eu daca ma voi ineca, gandul imi va zbura la noi.



Si stii, inca sunt nebuna fricoasa cu temeriile ei de balamuc care te iubeste. Crezi ca e o boala? Daca da, oare ai tu antidotul?!
Gata, visul a luat sfarsit.

0 comentarii: