21 august 2008

Pentru Acelasi EL si totusi diferit

Stiu ca iti este greu. Stiu ca esti orgolios.
Dar simt cum te pierzi de tine, te desprinzi de propria pesonalitate si suferi.
Prefer sa te pierzi de mine decat sa te vad pe tine descumpanit.
Esti stalpul realitatii mele dar eu nu te mai pot duce in visare. Nu mai pot.
Esti tern si diabolic de pasiv.
Esti Tu si apoi nu vrei sa iti amintesti cum e sa fii tu, nu celalat.
Te urasc pentru toate lacrimile sarate care si-au gasit salas pe obrajii mei si te iubesc ca imi dai forta sa le suport tristetea cu iz de metal.
Da, ai avut dreptate. Tristete cu iz de metal.Dura.Platonica dar dura.
Sunt aici.Nu conteaza daca ai nevoie de mine sau nu. Voi fi mereu.
Si daca te doare atat de tare priveste inainte si nu uita sa-ti privesti cuta din mijloc de pe degetul mare de ma mana dreapta. aminteste-ti de mine.
Prezenta ta in mine o resimte intreaga-mi fiinta.





[Ai grija,uratule,de tine si nu te speria. Voi acolo sa iti tin capul pe pieptul meu, voi fi acolo sa iti tin tristetea in ochii mei.Daca nu te pot face sa visezi iti voi da din visele mele. Acum lacrima nu o mai ascunde in inima ta ci arunc-o spre buzele mele.]

1 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesante aceste randuri ... Te referi la o persoana anume? Imi pare rau, dar prin unele randuri parca as fi eu, parca ai vorbi de mine.As fi foarte reconoscator sa imi poti spune despre cine e vorba....