20 august 2008


Intre noi e un joc al sortii.Cateodata mizam pe noroc si ne desprindem coroana de fluturi, spre zbor, spre sobrul infinit si cateodata pierdem minti si castigam sperante. Intre noi e un condiment picant,cu gust de buze carnoase, o reteta culinara afrozisiaca din maini si inimi turbate. Uneori pun mana pe suflet si bate atat de tare...ca mana-mi cade-nvinetita in genunchi. Mi-ating ochiul stang si simt cum pleoapa vibreaza numele tau...la rascrucea dintre obsesie si simt ma aflu eu. Alteori te aud in tulpina copacilor si imi izbesc atat de tare trupul de pamant si sper ca norii se desprind din cer si mi te-aduc mai aproape...Intre noi e o rugaciune sparta...In tandari ,in praf si dorinte; cu noianul de fluturi navalnici ne-ngropam in rodul trupesc. Uneori sufletul-ti cade in falduri, mulaj pe trupu-mi posedat de farmec. Adulmec esenta de piele arzatoare si fluturii ma patrund prin abisul mut...Cateodata iti sfarm carapacea inchisa de fiori inchistati in pudoare si cu silabele impleticite iti patrund cu doua cuvinte obrazul...
TE IUBeSC

0 comentarii: