21 octombrie 2008

Sunt bine

Da. Urasc sa fiu singura. Mi se pare o prostie sa nu ai pe cineva al tau si sa nu visezi. E cel mai groaznic lucru sa te inchizi in tine si sa uiti sa zambesti.
Dau semne de maturizare, ceea ce poate fi bine sau rau. Nu am descoperit. Inca ma incearca simptomele cunoasterii de sine. Cert e ca daca iau 6 la romana cu inca 5 de 10 si cu 10 in teza imi iasa media tot 10. Si ca oricat de neagra ar fi profa de mate mie tot mi se pare simatica. Si diri chiar e Dili. Si eu inca sunt eu.


She never took the train alone
She hated being on her own.

Da...Sper sa nu ma mai simt niciodata singura. Inca am ochii lui verzi si parul ei cret.

Sunt bine!

2 comentarii:

Andra spunea...

Nu cred ca esti singura, doar vrei sa fi singura. Stii ca dupa altul tot un altul vine...

Pana la urma o sa crestem noi mari. Ar fi trist sa ramanem asa.

Vreau o ciocolata calda cu multa frisca :x

Te iubesc Piticule :*

Anonim spunea...

Nu esti singura. Undeva, cineva se gandeste la tine. Sunt sigur de asta. :) Numai sa ai grija sa ramai aceeasi. Sa nu te schimbi. Pentru ca se vede, si sufera si cei din jurul tau.
Pls, sa mai raspunzi si u la mesaje. :( Sau macar sa mai intri pe mess. :( Vreau sa te intreb ceva...