25 octombrie 2008

Mai stii?!

Concet Scorpions. Locatie: Velodrom. Cocluzie: Superb.
A fost superb. Chiar a fost. si atat de multa lume si atat de multe emotii. cu toate ca nu le stiu mai mult de 3-4 piese chiar mi-au placut. Si au facut un spectacol extraordinar. Au aruncat cu bete de la tobe, s-au dezbracat au cantat superb iar instrumentalul a fost mai mult decat divin. DEX-ul nici nu are suficiente adjective ca sa descrie tot ce s-a intamplat acolo, pe scena si printre oamnei.
Am fost cu un El vechi si dragut. Cu un El cu breton, care mi-a amintit si de niste vechi Noi. El e prietenul meu cu nevoi speciale iar eu, ei bine eu sunt o mica visatoare ce plangea in bratele lui si tremura de emotie. Nu voi uita seara aceea. A fost prima oara cand tot ce traiam eu s-a transmis la tine. Si a fost placut sa imi saruti lacrimile. Nu stiu daca le-ai simtit sau nu gustul, aveau gustul si parfumul unei nopti tomnatice. A fost...

O seara speciala. Lacrimi multe, multe. Dar si distractie. Si am stiut cum sa imi maschez toate furtunile din inima. Inca un procent mic adaugat la procesul de maturizare.




Imi ramai dator cu un balon.



0 comentarii: