25 octombrie 2008

Craiova City sau Metropola?!

Dupa cum se poate observa, Craiova e in zi de sarbatoare. Peste tot vad baloane alb-albastre ceea ce ma duce cu gandul la echipa Universitatea Craiova. Cine nu stie ca Zilele Craiovei au inceput ar fi tentati sa creada ca Universitatea s-a calificat in cine stie ce finala euorpeana. Imparatul Solmon se pare ca s-a intrecut pe sine in organizarea de anul acesta. Oare pentru ca e an de campanie electoarala?! Cine stie?!
Pana si vanzatorii ambulanti au fost zilele astea foarte bine organizati, mereu pregatiti cu un zambet si o vorba de incurajare pentru a le cumpara produsul. Lucruri frumoase, nu am ce zice dar tare usturtoare la buzunare. Lumea era incantata. Eu am fost incantata de acest du-te vino al omanenilor de pretutindeni. Ce pacat ca nu mai intalnesc oameni care sa isi reserva o clipa pentru a zambi sau sa se priveaca in vitrina magazinelor sau sa se gandeasca la gustul unei cafele cu lapte. Dar azi a fost diferit. Se pare ca vanzatorii i-au vrajit, au aruncat un blestem puternic ceea ce i-a facut sa incetineasca mersul timpului. Si uite cum am mai castigat inca o batalie impotriva vechiului meu dusman. Sunt fericita, incantata si usor dezamagita... Nu mi-am primit balonul si zambetul...



Azi mi-am exersat din plin calitatile de fotograf...amator. Si a iesit destul de bine. Cert e ca am avut si un model deosebit. Nu cred ca o sa uit zambetul ata tamp al ei nciodata. A iesit bine, nu?
Ma doare ca am fost atat de slaba si am plans.

0 comentarii: