15 septembrie 2008

What i've done and not

Daca pana acum nu m-a convins vremea gri de afara, nici goana dupa caiete a atator copiii, azi, cel putin, figura colegiilor m-au facut sa ma trezesc la realitate. A inceput toamna si implicit scoala.

Vara asta a trecut realtiv repede si nu pot spune ca nu am invatat nimic din cele trei luni scurse.

^Sa nu stau mai mult de 1 ora la soare fara sa intru in contact cu apa
^Dunarea poate sa iti provoace iritatii de tot felul
^El a reusit sa nu vorbeasca 5 ore cu mine
^Am invata ca tipatul indeparteaza baietii(dar chiar imi e frica de apa)
^Trebuia sa imi iau costum de baie negru
^Nu trebuia sa mananc asa mult seara
^Poate ca noram ar fi fost sa stau mai mult de 10 in oras si cel putin pana la 2-3 afara
^Sa nu sariti pe geam! Vi se pot agata blugii preferati!
^Daca sariti, sa nu uitati sa il si inchindeti.
^Ar fi trebuit sa dorm mai mult pe acasa
^Nu o sa mai am incredere in ELE
^Mai putin orgoliu nu strica
^La vara nu mai pun gura pe bere
^Lectura suplimentara OBLIGATORIU citita(cred!)
^Poate si putina gramatica la engleza
^De citit scriitori al caror nume sa il pot totusi pronunta
^Fara Alice Cooper si Duffy
^Mult mai multe momente in doi
^Ar fi trebuit sa dau foc barului
^Sa fac mai multe poze
^Sa plang mai putin
^Sa nu mai pun gura pe Kent sau Malboro Rosu
^Si totusi Malboro ala nu a fost rau deloc
^Have much fun in viitoarele excursii
^Sa nu imi fii tuns bretonul
^De ce nu m-am dus la mare?!:((
^Am invata cat de bine e sa ai un EL acolo, pentru orice eventualitate:X
^Mi-am pierdut unele vise dar am castigat altele...
^Nu m-am pierdut pe mine
^Am o melodie a mea
^Am o carte numai a mea
^Vreau si o prajitura numai a mea
^Ok!Fara parjitura. Vreau o dieta numai a mea:)
^O sa imi amintesc sa fiu tot atat de "botoasa" cand e vorba de asezatul la masa
Cateva mici sfaturi, asa de final...
-Sa nu uitati ca desi spui ca vrei sa inceapa scoala in momnetul final o sa ti se scarbeasca de dorinta ta
-Daca ai o profa de romana foarte tirana atunci fa bine si citeste lectura suplimentara. Poate faci si niste comentarii!
-Nu mai visa la cel mai nemernic tip din oras chiar daca e bun. Better take care of your real one!
-Daca iti trece prin cap sa dai Cambridgeu' in a10a asigura-te ca stii cum se scrie "summer"
-Fii cat de cat explicita cand spui:"Vreau un suc bun". S-ar putea sa primesti cel mai scump nectar
-In caz ca iubitul e vreun bogatas, atunci e OK
-Profita de soare si bronzeaza-te, dar inainte da-ti cele 100..00 de bratri jos de la mana
-Bea cat mai multa apa. Elimina toxinele. Eu nu am baut.
-Acadele multe...El nu o sa se mai sature de buzele tale. Eventul nici de limba:D
-Fll out boy si Sum41 "la greu"
-Mai bine uita sa spui si nu uita sa simti...
Have a nice school year and enjoy the rain. I will!

2 comentarii:

Andra spunea...

Lectura suplimentara 0, Cambrige-ul se da intra 11a, summer se scrie cu doi m, duffy e geniala, nectarul nu e bun de piersici, ci de portocale, gramatica sucks, plansul la fel si mai ales :
Cine e cel mai bun&bad tip din oras?

Cineva sa aiba grija de noi ... la scoala.

Unknown spunea...

pare o vara lunga si o toamna de cules scame din vara trecuta...gust de caiete si acadele,printre stropi