14 septembrie 2008

Sometimes.





Si ieri si azi a plouat. Doar ca azi a plouat "cu galeata" si nu am reusit sa ies nici macar pana la magzin. Mi-am irosit o zi din vacanta si tocami ultima, stand in casa, citind ca o psihopata si inghitind cu buzele mele timide un must ce aproape a devenit vin. Precizez aproape pentru ca nici dupa ce am baut 1/2L nu am ajuns sa ma ametesc.
Televizorul a devenit clar inamicul meu numarul unu. Nici macar emisiunile de pe Sport.ro nu mi-au adus un plus de satisfactie. Toata lumea stie ca Rapid a luat bataie de la Urziceni. Si ce?! Pana cand sa mai existe suprematia echipelor din capitala?
Calculatorul mi-a pus gand rau si nu vrea sa imi incarce toate paginile pe net.
Noul MP4 si-a gasit locul undeva intr-o geanta, si ea noua de altfel.



Totul e patetic. Si trist.



Imi e dor de oameni. Si de zambete.

Ieri a fost cea mai frumoase zi din vacanta. Cu exceptia verisorului, bineinteles.
Toata vara am incercat sa imi amintesc cum e sa mergi prin ploiaie si sa nu iti pese, cum e sa iti zambeasca un Barbat de vreo 50 de ani, nesatisfacut probabil de nevasta, uitandu-se in decolteul tau. Uitasem pana si surasul perechilor trecute de mult timp de prima tinerete. Dar ieri a fost perfect. Ieri am inceput iar sa visez. Am depasit stadiul "sunt mica si proasta". Am devenit iar "visatoare".


Si ce daca ploua?! Si ce daca ma plictisesc ingrozitor in camera mea, cu cartea groasa pe picior si cu partea mea de cer plumburie?!


Doar daca visezi inveti sa zbori.


[Titlul iti arata ceva!^-^]

0 comentarii: