1 noiembrie 2009

inca e tomana

In ultimul timp, toamna a inceput sa ma desompuna putin cate putin. Mi s-a facut dor de verde, de mare si de prune. Nu neaparat in ordinea asta.
Toata lumea vorbeste despre astenia de toamna, de firgul de afara si de frunzele ce cad a depresie. Au uitat toti de baluri, de culorile astea ce le poti vedea doar 2-3 luni pe an, de ploaia subtire ce iti zice "Buna Dimineata" cand te indrepti mohorat spre scoala...

Nu, nu imi place toamna. MA deprima, imi da stari de euforie ca mai apoi sa ma trezesc trista. Nu o inteleg si poate de asta mi se pare interesanta.

Nu am chef sa scriu cand e tomana. doar sa ascult muzic si sa fumez niste kent. Poate si o gura-doua de Nesscaffe...

...daca ar fi sa imi gasesc o sora geamana as alege o zi de toamna cu ploaie marunta, fluturi ruginiti unii crucificati pe pamantul rece, altii inca luptandu-se cu vantul taios.

P.S. Nu vreau ceva cald. Vreau doar ceva bun!

1 comentarii:

Dagna spunea...

wow ! ce dragur e blogul acum ;;) imi place! imi cer scuze ca nu am mai trecut de mult pe la tine !