8 noiembrie 2009

Adio

C'est moi: Ce e mai bine,sa ai rani noi care te dor cumplit sau rani vechi care nu se mai vindeca ?

Poate ca ranile vechi ne ajuta sa evitam vechi greseli din trecut...Dar noi gresim, iar si iar..

Cami: eu aleg ranile noi
C'est moi: eu nu vreau de nici unele
C'est moi: de ce nu trec asa
C'est moi: simplu
C'est moi: un val pe nisip
C'est moi: imediat trece
C'est moi: si ramn urme
C'est moi: si soarele le face sa dispara
C'est moi: vreau si eu
Cami: nu ar mai fi viata completa fara ele
C'est moi: da...vreau un tip blond inalt :x
C'est moi: care sa ma faca sa urlu de durere
C'est moi: si dupa
C'est moi: sa indeparteze tot el durerea
C'est moi: si tot asa
C'est moi: sa nu mai fie unu` care te face sa suferi
Cami: ce romantic suna :x
C'est moi: si altu care te face sa uiti
C'est moi: de ce nu se poate sa faca acelasi baiat totul
C'est moi: sa suferi si sa uiti
C'est moi: atunci nu ar mai exista curve




Vreau ceva bun, mai bun decat mine, mai linistit, mai...mai...mai...
Vreau sa vina la mine fara trecutul lui .Cuvintele pe care le-a invatat vreau sa le uite. Sa uite ca a fost aici,in alte dormitoare si in alte locuri . Sa incepe cu mine de la capat.
Imi e atat de frica de nou. Mi se scurge tusul de la atatea lacrimi varsate pentru un trecut prea dureros de dulce. Nu vreau sa ma gandesc la alte buze, dar o fac. Nu vreau sa ma imaginez cu altvineva dar trebuie.
Ai aruncat tot ce am avut, ai scuipat si ai calcat in picioare. Si totusi cat de usor e sa distrugi trecutul si cat de greu e sa-l uiti... Si stii ca va fi greu. Si esti constient ca s-a terminat definitiv. Si probabil mai stii ca plang o data ce realizez ca tot ce scriu aici e adevarat.
Iti e frica de mine.
Te coplesesc.
Nu mai ai incredere in mine.
Nu ma iubesti.

Ce rost are?


[.]



Stiu decat ca a rams gustul amar. Cel mai amar de pana acum. Si pentru prima data in 4 ani de zile nu cred ca mai am ceva de spus...

Si asa s-a terminat totul.Ultima zi cand am l-am vazut a fost sambata.Buzele,ochii,mirosul,pielea si mainile lui au fost totul pentru mine.
Si asa va fi mereu...





0 comentarii: