18 septembrie 2009

Prima da cand ...

Suna destul de interesant si amuzant. Imi era dor de un joc...

Prima data cand am inceput sa vorbesc am zi "Vreau" iar mama a fost tare dezamagita...

Prima data m-am indragostit asa, irimediabil si irevocabil a fost la gradinita iar pe tip il chema "Stefan"(de atunci am eu ceva cu numele asta...). Imi aduc aminte ca am cazut in fata lui si nu a avut amabilitatea sa ma ridice... Acum e prin Carol, nu mai stiu nimic de el.

Prima prietena "BFF" :)) o am dintotdeauna. Doar e vara'mea... Nu as putea sa traiesc fara ea.

Prima zi de scoala... Nu prea imi mai amintesc multe. Stiu doar ca m-am pus in prima banca si m-am speriat de freza invatatoarei. A, si purtam niste cizme ingrozitoare, de rockeritza :))

Prima zi de liceu a fost stupida. A aprut Piticu` in peisaj cu un hanorac mov dechis si mi-am zis ca "Pe asta sigur nu o sa o suport". Destinul si-a bagat coada si ea a ajuns prietena mea cea mai buna. :D

Prima tigara am fumat-o in clasa a 5a, in spatele salii de sport cu baietii. Ce bine a fost! Nu se mai pune ca la o saptamana m-am certat cu vreo doi si imediat m-au spus dirigintei...

Prima data cand am plans pentru un baiat tot intr-a 5a a fost. Era primul meu prieten. Nu o sa uit niciodata: Eu:Crista, iesi? si dupa ce a iesit din banca am inceput sa plang ca o disperata :)

Prima iubire:Daniel!
Primul sarut:clasa a7a, Daniel!

Prima data cand am mers cu masina a fost vara asta. Dragos credea ca stiu si eu sa schimb vitezele, sa apas acceleratia etc. Eu doar invarteam de volan. :)) Pana la urma m-a invata ce este si cu vitezele alea stupide. Cielo e o masina complicata, dar ma iubea, va spun eu :P


Au fost multe prime dati dar doar pe astea mi le-am amintit. Si sper sa mai fie destule... Pana la urma doar o viata avem si ce conteaza ce zic altii?! Hai sa fim ironici si sa zambim!

1 comentarii:

Unknown spunea...

nu mai e nici un gust de cauciuc..imi plac aceste prime dati ale tale.
te pupaces de prima data