6 septembrie 2009

Am 17


Am 17. Si o zi. Ma simt batrana si fara vlaga. Visez riduri si rochii de gala. Miros doar parfum plat de mosc si ma infioara gandul ca va trebui sa renunt la parfumul meu de fructe salbatice. Stiu, sunt pesimista si patetica: ce om normal se poate simti batran la 17 ani?

-Aveam de gand sa zambesc mai mult, sa rad mai mult si sa iubesc mai mult!

-Ai zambit suficient cat sa ii faci pe altii sa zambeasca, ai ras atat de mult incat uneori cu totii credeam ca viata e roz si... ai iubit atat de mult incat a inceput sa doara.

-Si am baut votca sa imi incalzesc sufletul, m-am ametit din vin sa uit de EL iar berea mi-a fost aliata in lupta cu timpul.

-Ai uitat de ce 11 Cavaleri ce ti-au indepartat gustul amarui al LUI, de saruturile transpirate care au facut Iulie sa ia foc, de CIU-ul alb care pana la urma au dat o nota aparte verii...?

-Si de patul 2/2 si de tabara in care vroiam sa se aprinda becul la 3 noaptea ca sa ma bronzez.

-Ai trait totul asa cum trebuie, ai gustat din orice lucru si ai atins toate limitele... Te-ai bucurat de cei 16 ani in stilul tau, cu blugii lasati, cu adidasii "libarci" si cu unghiile negre. De ce crezi ca trebuie sa fie altfle acum?

-Poate e cazul sa cresc! Sa ma maturizez...

-Matura poti fi cand vrei. Doar nu esti proasta. Dar copil nebun si ciudat mai greu...

-De cand ma face pe mine un muc de tigara "ciudata"?

-De cand vorbesti tu cu tigarile si mangai scrumul!

1 comentarii:

Andra spunea...

Stai calma, ai avut vara ta. Stii ca vii inapoi si o sa te tarasc in procesul meu de maturizare. Desi nu cred ca tu te vi maturiza vreodata cu adevarat. Dar va fi frumos sa te vad fara blugi largi si cu tocuri. Eh, de amuzament. Pana atunci, xoxo.