4 octombrie 2009

New in town

Am 17. M-am maturizat destul de mult pentru vara asta...

Aseara am stat cu Cami pana pe la ora 4 afara in ploaie cu pachetul de kent in buzunar si o bricheta cu luminita albastra. Si am realizat amandoua cat de mult ne-a schimbat vara...

Am invatat ca e mai bine sa regreti ceva ce ai facut decat sa regreti ca nu ai avut curajul sa duci un lucru pana la capat.
Am invatat ca uneori e mai bine sa te desprinzi complet de trecut decat sa te gandesti la ce a fost si nu va mai fi.
Am pierdut prieteni dar am castigat altii.
Am invatat ca un prieten nu e niciodata doar al tau si pentru un echilibru trebuie sa inveti sa il imparti cu altii.
Se stie ca semintele verii sunt Nutline, berea verii eTimisoreana si tigarile Kent HD
Am realizat ca idilele de vara sunt predestinate esecului inca de la primul vant al lui Septembrie iar saruturile celor 15 Cavaleri vor ramane oricum in amintirea celei mai frumoase veri.
O sa-i inchin mii de rugaciuni geamului salvator si cheii pe care mama mereu o ascundea si noi intotdeauna o gaseam.
Varsta de 16 ani a fost traita la maxim!
Gatul meu e gatul meu. CLAR! [cine stie, cunoaste:>]
Bronzul din zilele de la Bascov va ramane lipit pe piele si nici fulgii reci nu-l va indeparta.
Pandele va fi mereu singurul cutzu care imi da labutza:x...Bine, si Gypsy:)
"Vine politia" imi va aminti de scandalul ala stupid dar si seara perfecta cu amanda. "Recunosc si regret fapta!" Si totusi, trebuia sa platim TOTI! >:P


De ce am simtit nevoia absurda sa imi amintesc? Pentru ca azi a plecat si Vutzul la facultate, pentru ca abia acum simt ca s-a dus vara, pentru ca despresia lu` Cami s-a transimis la mine si pentru ca aseara a fost dragut sa stau doar cu ea la un pahar de taina...

E bine ca a revenit viata de liceu. Cu profa de romana, cu polemici aberante, cu muzica si filme in timpul orei, cu un A fara Barcelona[:x], cu multe, multe, multe amintiri in curs de producere :))
P.S. Click pe titlu ;)

1 comentarii:

Anonim spunea...

da..multe amintiri in curs de producere..ai omis multe evenimente:-?..buah daca voi v ati distrat..eu nu pot..decat sa..:-? ma bucur pentruuuvoi>:D<
....iti aduci aminte de faza..:
buah eu vreau s ama distrez..si atunci intervine matura d mne..si stii c zice:P...eh:>..sa aud..cn a avt dreptate..???;;) amy evident..cn altcv:-?...off dak nu eram eu..kte prostii faceati voi..sper sa aj in rai pt asta:X

mai tsii minte knd te duceam aksa..si u urlai..si toata lumea se uita la noi..si knd m-am uitat eu la dana si faceamm kk nuu mi-e frik:-ss..sau cand ne ma certat toatee:))) si dpa..stii c am faqt=))...ma rog..oarecum a fst frumoasa vara pt voi..d fapt a fst vara..c mai vrem:-??


si k d final..hai k te iubesc akl.putsin..dar stii tu :-"

uite iti lasai si comm..k m ai mankt...toqata ziua:-@..com com com@-)..hai ciao!!!