29 decembrie 2008

Viseaza iubitule...

Azi se face o luna de la ultima postare...

Nu imi mai ranesc degetele cu tastatura rece care nici macar nu e a laptopului meu. Imi las literele sa plece din mintea mea, sa faca un sir lung, nedescifrabil. Zboara spre tine. Vor trece printre mii de masini pe strazi aglomerate si se vor acoperi de parfurile indiferentei. Vor ajunge la poalele muntilor si zapada li se va aseza pe amintirea ce o poarta cu ele. Dar eu sper sa ridici privirea si sa le vezi. Vor fi acolo, inconjurandu-te, asteptand sa te gandesti la mine. Cu fiecare cuvant scris se rupe o parte din vis, cu fiecare suntet se desprinde o amintire. Inchide ochii o secunda, uita de suntete, uita de cuvinte dar nu uita de un noi ce se vrea etern...

Viseza iubitule! Nu ai aflat pana acum ca nu costa absolut nimic sa visezi?

0 comentarii: