31 decembrie 2008

...

Nu stiu cum, nu stiu cand dar a trecut si Revelionul.

La multi ani 2009!

Sper sa fie un an mai bun in toate... De precizat ca nu mi-am pus dorinta de la miezul noptii, ca sub vasc m-am pupat cu vara'mea si ca baiatul pe care l-am tinut de mana a fost colegu'!

Bad luck!

Imi pare rau ca nu ai fost aici.

Dar nu imi pare rau ca am sarutat alte buze si
ca am respirat parfumul altcuiva.

Imi pare rau ca nu au fost bratele tale sa ma incalzeasca si
nici mainile tale sa le sarut.
Mi-au lipsit ochii tai verzi si
gustul de Pall Mall al gurii tale.

Dar maine e o noua zi. Inchid ochii si ma imaginez o Scarlett O'Hara noua, plina de viata si evoluata cu gauri in ureche si mizerie in suflet. Hai sa fie visul din dimineata zile de 1 Ianuarie cel mai dulce din tot anul... As avea nevoie de ceva mai dulce decat buzele tale.
Crezi ca se rezolva?

Noapte buna, Net-ule! Noapte buna... Sa ai un an nou fericit si la mai multi utiizatori. Iti multumesc ca imi suporti ipocrizia, crizele de isterie, ca imi arati tot ceea ce vreau sa vad si ca niciodata nu ma contrazici. Apreciez mult!

0 comentarii: