29 august 2010

si uite ca

S-a inchis o perioadadin viata mea. S-au scurs lacrimi, ore, frunze, zile, cuvinte, minute, paturi...ani.
De ce toate lucrurile frumoase au un final? Stiu, mai NE-originala de atat nu puteam fi... Dar m-am plictisit de puncte...puncte..., de iluzii, de viata roz, de zambete dureroase, de vin, de tequilla, de tot, de nimic si de orice.

Se apropie 18 ani si nu vreau. Nu vreau sa fiu singura, nu vreau nici sa fiu inconjurata de oameni care sa-mi zica "la multi ani" si sa nu le pese. Daca ar fi sa aleg unde sa-mi petrec ziua de nastere as alege marea. Nu Constanta! Doar marea. Cu o bere rece, cu un Kent lung si cu tenesii aia rupti cu siret roz. Da, da stiu. Nu m-am maturizat, am ramas copil, nu imi asum responsabilitati si inca dau vina pe timp si spatiu pentru tot ce mi se intampla.

Orice dezamagire trece; insa fiecare din ele lasa o urma. M-am schimbat. Mi-am infruntat salbiciunile si am invatat sa spun NU.

Am cunoscut oameni si locuri noi care imi vor aminti ca e de mii de ori mai bine sa regreti ceva ce ai facut decat sa regreti ceva ce ai fi vrut sa faci. Regrete nu mai au loc in viata mea.

Si nu e totul bine cand se termina cu bine. Da, ce s-a intamplat in grecia ramane in Grecia dar cum procedezi cand fantasmele se urca cu tine in autocar so te urmaresc pana acasa? Ce faci cand stii ca sunt iluzii dar totusi nu poti sa le trimiti inapoi? Nu merge cafeaua fara lapte, fara zahar care m-a salvat de atatea ori pana acum. Nu merge nici Keith Urban. Nu merge nimic.

Nu-mi ramne decat sa incerc sa ma maturizez putin cate putin, sa nu ma mai atasez atat de repede de sufletul oamenilor, sa inteleg ca lumea se invarte in jurul meu si nu invers... M-am plictisit eu de vorbele astea palide de duh despre maturizare...

Acum inainte de 5 septembrie vreau sa-mi promit mie ca o sa am grija de sufletul meu, de ochii mei, de sperantele si de visurile mele, de mine, de zambetele mele. De azi inainte inima mea nu se mai vinde pe orice gluma buna, surasul nu se mai ofera gratis.

Ma gasiti pe http://lackadaisical-kido.blogspot.com/

Aici o sa-mi ascund temerile. Cat mai rar. Sper!

0 comentarii: