10 iunie 2010

Si cand doare, tac

S-a terminat si clasa a11a. Dupa o ultima tigara fumata pe banca din curtea scolii am plecat acasa. Ma simt singura dar nu trista. Trista as fi daca intr-adevar as fi singura. A, nu incerca sa intelegi...
Ma asteapta Cami, Alsia cu noua masina :d si vine si copilu`. Deci vara asta se anunta prea calduroasa si numai plictisitoare nu. Si trebuie sa-mi scriu eseul pentru facultate. Mi-am gasit si un subiect, prea dureros dar care o sa evidentieze excat ceea ce vreau eu.

Pacat de noptiile pierdute, de sticlele golite si de tigarile fumate. Nu-i nimic, nu sunt genul care sa se autocompatimeasca. Imi pare rau ca v-am dezamagit si ca v-am pierdur. Dar oare voi nu m-ati dezamagit pe mine cand m-ati lasat singura? Oare voi nu mi-ati gresit mie niciodata? Eu cand v-am lasat singure?

Astea sunt cu adevarat intrebarile verii si nu :"cu cine o sa stea D la vara?" [Cami stie :))]

0 comentarii: