1 august 2009

Adio perfect

Un timp necunoscut si un loc abstract. Un EL obositor, avand pe piele impregnat mirosul de spirt vechi si o EA rece si o prea patetica actrita incercand sa isi ascunda lacrimile...

-Ma intreb daca te mai doare...-Te intrebi prost. Tu, mereu desteapta, nu stii raspunsul la intrebarea asta? Am uitat, iubita, am uitat tot!-Acum imi zici iubita? E cam tarziu, ce-i drept! Si ce bine ca ai uitat. Esti un actor prea bun ca sa nu te cred.-Nu are sens afirmatia ta, nu au sens lacrimile pe care incerci ca o proasta sa le ascunzi.

Si o plesneste!

-Nu mai plange, nu mai are rost. S-a consumat tot, nu intelegi?-Nu plang pentru tine, retardatule! Plang pentru noi, pentru doi-ul nostru, pentru amintirea noastra. Nu mai avem nimic, nimic!-Hai ia o tigare si taci. Obisnuiam sa te iubesc cand nu te auzeam vorbind. Cuvintele tale erau cosmaruri, de cele mai multe ori adevarate-Doar asa o sa mai am gustul tau in gura...-Tu, am impresia ca nu observi ca as vrea sa te tin in brate si dupa sa fug, cu parfumul tau prins de pielea mea...-JD-ul e mai bun, mai scump, mai ametitor-Dar nu mai visator... Copilo, imi e dor de visele tale...

Si il plesneste!

-Acum fraiere?! Acum iti e dor?!-Nu exista acum, nici macar atunci... E doar o despartire relativa.-Nu, de data asta e defintiva.-Si vinul si noptile si marea? Unde sunt? Le-ai uitat si pe ele? De ce? Ce s-a schimbat?-In afara faptului ca m-ai distrus de nenumarate ori, ce altceva s-ar mai fi putut schimba?-Inca esti a mea-A ta...-Pot sa te sarut inca o data? De adio, iubita!-Baiete esti prost iar eu nu sunt o curva p-un trotuar!-Poftim?!
EA pleca zambind intorcand totusi putin capul pentru un ultim raspuns:
-Asa e, tu nu asculti Vama Veche!

Inca exista amintiri verzi. Si cant te vad apar iar acei fluturasi pe care am crezut ca i-am omorat cu o luna in urma

0 comentarii: