20 februarie 2009

[.]


Twilight, Edward, Robert Pattinoson.


De aproape doua saptamani nu mai vad nimic in fata ochilor. De fpat, filmul "Tilight"

Se pare ca am si eu in sfarsit o obsesie. Nu prea ma puteam numi fara a avea o obsesie "normala". M-am plictisit de cafeau de dimineata, m-am smuls din bratele Lui, am renuntat sa imi mai iubesc adidasii si sa imi ador laptopul. Acum citesc aproape in fiecare zi din cartea cu cel mai sexyyyyy si hottieeeee vampir. Ah, Edward! Ceea ce ma deranjeaza este ca peste tot, adica pe toate site-urile unde imi pierd eu timpul vad ca este criticat filmul. Da, nu seamana mai deloc cu ce este in carte, si da, nu este chiar cel mai bun film al anului dar nici nu este "Un horror de 2 Lei". In primul rand nu este un horror. Eu una il consider o poveste draguta care doboara unele mituri stupide despre vampiri si de ce nu, un film bun de vazut cu prietenul. Asta in cazul in care crezi ca te poti abtine sa nu suspini ori de cate ori apare Robert Pattinson. Nu am spus niciun cuvant despre actrita. Ei bine, Kristen este foarte draguta dar cam stearsa(Bine, sunt putin invidioasa ca ea il saruta pe Edward, asa ca nu ma prea luati in seama) Per total este un film bun care te face sa visezi mai mult decat limita normala ceea ce este bine.


Cartile(sunt 4) sunt bune dar... Exista totusi un "Dar". Nu vreau sa comentez cartile. Cert e ca sunt de 10000....0000 mai bune in engleza. In romana pur si simplu sunt deplorabile.



Legat de cealalta obsesie a mea nu prea merge bine. Nu pot renunta la visele mele. Oricat m-ar durea, nu pot. Imi pare rau. Realitatea asta e prea dura ca sa ma integrez in ea.

Tell me, when you forgot to decode me?

0 comentarii: