22 martie 2008

Uitata intr-o tigara

Inca sunt marcata de faptul ca nu reusesc sa fumez si o tigara intreaga

Ce bine ar fi fara ameteala!

Sunt totusi in camera mea, la etajul 2, singura alintata doar de sunetul tastatusrii.

Si unghiile ma dor, si sufletul e gol

Dar asa va fi doar azi, in nopate asta ce se anunta a fi alba. Cu o sticla de Colo poti face minuni, chiar sa indepartezi gandurile sinistre.

-Doamne, cat as vrea o tigara, sa ma liniostesc!

Da, asta ar zice EL acum. Dar EL e departe, la sute de kilometrii de vise si mii de mile de sperante. Pana la urma nici nu conteaza ce vrea el.

-Doamne, cat as vrea un vis, sa uit!

Asta spun eu, asta striga singuratatea din mine. Nopate imi este vesnica dusmana, sublima insotitoare si cea mai aspra prostituata de lux. Cat timp cva trece pana ceasul va suna? Cat mai este pana soarele ma va imbratisa iar? Nu, mai e mult pana voi fi pregatita sa imi las cu adevarat sufletul sa inunde da stralucire.

Pana atunci visez straluciri!

Si totusi, imi doresc ziua de maine, vrea sa ma aiba, sa ma posede si sa ma aiba in totalitate. Sa fiu inconjurata de oameni, de fiinte si nu doar de umbre

Si suntete amagitoare


**Credeti ca lumina ma poate dezvirgina de atatea aduceri aminte?**

0 comentarii: