14 februarie 2010

de cand te am

Niciodata nu am vazut cu ochi buni ziua de 14 februarie. Nu ca as fi vreo traditionalista convinsa sau ceva de genul asta. Doar ca niciodata nu a fost nimeni acolo sa ma tina de mana in ziua asta, sa imi zambeasca si sa stiu ca e al meu. Mereu a intervenit ceva sau cineva si culmea ajungeam singura. Imi scriam durerea cu lacrimi, imi luam berile si tigarile cu mine intr+o lume in care EL era acolo si ma tinea in brate.
Niciodata nu am avut cui sa ii iau cadou, pentru cine sa ma gandesc in ce sa ma imbrac, cui sa ii demonstrez ca sunt mai mult decat incantata sa imi petrec ziua de 14 cu el...

Pana anul asta.

E usor sa zambesc cand esti tu cu mine. E usor sa fiu eu cand stiu ca esti tu acolo in caz ca ceva nu merge bne. E usor sa fac crize cand stiu ca tu ma intelegi. Si e atat de usor sa ma indragostesc de tine.


Nu vreau sa ma plictisesc, nu vreau...dar ma cunosc...

P.S. Camiiiiiii stii ca denisa te iubeste muuult de tot!

0 comentarii: