10 iulie 2009


nu e bine ce facem, dar o facem bine :x



Dedicatie speciala: Puya, Laura si Keo pentru un El atat de anost si verde si pentru o Ea la fel de anosta si totusi mult prea speciala


De ce zicem mereu "vreau o viata noua" atunci cand ne gasim la pamant si cu cerul plin cu fulgi de zapada.Topita. Topita de aiurelile din trecut, de zambetele din prezent si de lacrimile viitoare. Si ce?

Nu mai stiu sa scriu, cuvintele au plecat din capul meu. Caldura mi-a omorat imaginatia si in afara de scenarii pentru telenovele si filme de groaza nu pot scrie nimic. Poate cand o sa vedem filmul ala impreuna o sa fie altfel, poate cand o sa ma lasi sa te pensez o sa vad fluturasi si poate atat de multe lucruri...

Ce rost are postul asta? Poate faptul ca sunt atat de frustrata si atat de NE-egoista imi mai da niste impulsuri de rahat sa ranesc tastatura cu cuvinte tampite.

Si stiti ceva? Mie chiar imi e bine. Si chiar daca nu mai am ochii verzi si gustul de mare pe piele acum am un gras cu pulpite mari si cu saruturi transpirate. E o vara perfecta.

Si stiai ca Cielo e masina mea preferata? ;;)

De voi imi pare rau, dar de mine mi se rupe sufletul! Si se pare ca ma indragostesc. Si imi place...

2 comentarii:

Yours never. spunea...

Saruturi transpirate?yuck!

Lil` DreaminGirl spunea...

Daca sunt de la persoana potrivita ce mai conteaza?! Dar ce stiti voi... ;;) ?!