29 aprilie 2009

vreau!

Nu mai stiu sa scriu. Mi+au obosit degetele sau poate mi s-a intunecat mintea. Cert e ca am uitat sa pun cuvinte pe foaie sau sa zgarai tastatura cu degtele mele. S-a dus tot. Am amintiri dar nu mai am vise. Deloc!
Vroiam sa plec, sa scap cumva din rutina asta. Se pare ca eram doar iresponsabila. Stiu ca se gandeau la mine cand ziceau NU dar ... vroiam o aprobare spusa din suflet, vroiam ca cineva sa creada in mine. Si as fi plecat. Nu m-as fi uitat in spate nicio secunda. Da, cei patru ani ar fi disparut, cele doua prietene nu m-ar fi sustiniut si probabil parintii m-ar fi dat afara. Dar nu conta! Plecam si gata!

Trebuie sa scap cumva din ziua mea vesnic patata cu negru! Vreau culoare, vreau saruturi, vreau tot ce altii uita, vreau sa vrea macar cineva tot ce vreau eu. Si pana la urma eu asta vreau. Tot!

Trist!

2 comentarii:

Unknown spunea...

la vreau nu exista vindecare decat :FA!
nu astepta prea mult,e de ajuns sa te ai,in rest totul vine

Anonim spunea...

si poate ca as vrea si eu acelasi lucru ..:|
poate ca te as sustine..daca ai fii hotarata..daca ai fii in stare sa alegi:|

dar nu poti..nu vrei;)




si mi-e frica de ce se va intampla..atat tie cat si mie:|
stii foarte bine..ca daca ar fii nu ai mai vrea...si...


stii ceva..

chiar daca nimeni nu te sustine pana la urma..de ce nu risti?

de ce nu vrei sa iei o hotarare clara ..:|de ce nu vrei sa incerci macar...?



eu vorbesc:))..mda:|


i'mm too sad ..adica stii s-ar putea sa ai dreptate..dar..stii ca nu pot nici eu:|


hai sa plecam;;)

se pare ca nu avem loc aici:-??


hai;;)