17 martie 2009

Viata de buzestean

Nu inteleg ce caut in buzesti! Promit ca dau edit la noapte cu toata "tragedia" de azi. Nu mai suport. Nu imi gasesc locul acolo si ma simt iar la inceputul clasei aIXa cand imi era frica sa scot vreun cuvant.
Daca nu ar exista o EA bruneta cu o suvita blonda si buze sangerande, daca nu ar fi o profa de istorie nebuna care ne deseneaza globulete pe tabla doar sa ne faca sa intelegem si inca o profa de fizica care practic ne este psiholog si diriginta si un EL care ma face sa zambesc probabil as fugi in lume. Nu mai pot! Demisionez din sluja de elev!


Stii, eu inca imi culeg visele din ochii tai...

1 comentarii:

Andra spunea...

Stii, simt exact la fel. Esti, cred, singurul element ce ma face sa vin la scoala cu drag.

Uofff, nu stiu ce-am facut sa meritam tampenia asta.

Astept editul cat mai curand.
>:D<